ik moet een foto van min. 5mb groot hebben van een bank/stoel/tafel. Waar haal ik dit vandaan, of kan ik beter een foto vergroten? iemand tips?

excuus als de vraag in de verkeerde categorie staat.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Bij Google Afbeeldingen kun je een minimaal formaat opgeven. Zo vind je wel een grote foto!
Plaatje bij antwoord
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
10 megapixel is trouwens zelden 5MB.
bamibal
12 jaar geleden
Is een voorbeeld. Ik neem aan dat er megapixels bedoeld werd.

Andere antwoorden (1)

Waarschijnlijk heb je die foto nodig voor marktplaats of ebay om het meubel te verkopen?
De 5 mb staat voor de kwaliteit van foto en iedere digitale camera voldoet hiet wel aan of probeer je mobieltje eens zet e foto op je computer en kijk of hij duidelijk is.
Bij uploaden naar een verkoop site wordt hij daar wel aangepast aan hun standaardniveau.

Toegevoegd na 2 minuten:
5mb is waarschijnlijk de maximale bestandsgrote die gevraagd/toegestaan wordt, iets minder mag ook.
Gewoon proberen en kijken of het lukt