Nee. Ruimten binnenshuis zijn af te raden, want airbrushen brengt nogal wat verfnevel met zich mee, die na enige tijd overal op neerslaat. Keukens, huis- en slaapkamers vallen dus af.
Een (verwarmde) garage of schuur zijn de beste locaties.
U zou eventueel een spuitcabine kunnen bouwen. Deze heeft als voordeel dat de spuitnevel zoveel mogelijk in deze ruimte neer slaat. En wanneer u er ook nog een ventilator op bouwt, kunt u deze nevel naar buiten afzuigen.
SimonV
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Dankuwel voor uw reactie