Weet iemand de naam van die knikkerbaan die je zelf in elkaar kunt zetten?

Ik heb een paar jaar geleden een knikkerbaan pakket gekocht bij een winkel die er nu niet meer is en ik vroeg me af hoe dat heette. op google kan ik er nergens iets pvr vinden en op youtube ook niet. ik weet alleen nog dat er lange blauwe draden in zaten, knikkers, bollen met gaten erin, en dat de knikkers automatisch omhoog gingen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoiets als deze:
http://www.donk-toyshop.nl/Knikkerbaan-spacerail-Labyrinth
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, ook niet

Antwoorden (2)

een knikkerbaan, simpeler kan het niet

http://speelgoed-kopen.blogspot.com/2011/08/knikkerbanen.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, het was van plastic, met vooral grijze en blauwe kleuren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik ga ff zoeken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
sorry niet gevonden, kijk eens bij Google afbeeldingen met als zoekterm knikkerbaan of knikkerspel, misschien vind je toch wel wat je zoekt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb al gekeken op verschillende namen en pagina's ik kan het echt niet vinden, maar ik blijf zoeken :D
Het zal gewoon knikkerbaan heten, maar je hebt velen verschillenden en van verschillende merken.

Ik heb een paar suggesties voor je:

Toegevoegd na 55 seconden:
Zit ook een link van google search bij, maar dan op afbeeldingen, dan kan je de plaatjes bekijken en zien of datgene wat je zoekt er tussen zit.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee helaas, het is ook geen knikkerbaan voor kleuters, maar meer wt oudere kinderen, zo een 12 of 13 jaar denk ik, het is ook niet van dat kleurijke plastic
sterredag
12 jaar geleden
En er zit niks tussen de afbeeldingen wat er een beetje op lijkt?
sterredag
12 jaar geleden
http://www.icadeau.nl/nl/desktop-knikkerbaan ??
sterredag
12 jaar geleden
http://www.houtenspeelgoed-webshop.nl/houten-knikkerbanen/156-knikkerbaan-labyrinth.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, ook niet het waren echt de kleuren blauw en grijs, er zaten ook standaard rechte en gebogen banen in