Hoe maak ik een camouflagetekening?

Voor school moet ik een tekening maken waar een stripfiguur gecamoufleerd zichtbaar is. Dus er moet een camouflage zijn die het figuur maar heel weinig zichtbaar maakt? Hoe moet ik dit aanpakken?
Eisen:
Er moet een stripfiguur in de tekening staan.
Er moet camouflage zijn.
De kleuren moeten primair zijn, of ze moeten complimentair zijn en tegenover elkaar in de kleurencirkel staan.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
2.1K
Ozewiezewozewiezewallakristallix
8 jaar geleden
Kijk b.v. eens naar de whereswaldo-platen https://www.google.nl/search?q=where+is+waldo&hl=nl&biw=1292&bih=720&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwig1M3Q8ZLKAhXBPRQKHf53D8QQ_AUIBigB
Ozewiezewozewiezewallakristallix
8 jaar geleden
Je zoekt op dit platen dit figuurtje: http://eggzack.s3.amazonaws.com/cg1-urhxtqtbji-Jw95BIo7jGZAvzkMD6Atkaf.jpg

Antwoorden (1)

kleur eerst het blad in met de door jou gekozen kleuren (in een camouflagepatroon, kijk op google afbeeldingen). Teken dan in het blad een stripfiguur (eventueel met gearceerde randen). Het figuurtje is nu als het goed is aardig goed gecamoufleerd.