Hoe heet dat witte, glanzende, dikke verpakkings'papier'?

Hallo,

Ik tracht te achterhalen hoe een specifieke verpakkingspapier heet.
Het is wit gekleurd en heeft een soort van glans, ook is de dikte van dit matriaal is aanzienlijk dikker dan gewoone a4 print papier. Echter moet ik wel vermelden dat het waarschijnlijk niet papier of verpakkingspapier is. Ik wil het om fotolijsten wikkelen wanneer ik deze verzend naar klanten.

6 maanden geleden
Ivana
6 maanden geleden
Er is aanzienlijk verschil in cadeaupapier. Ga naar een goede boekhandel en leg je wens uit. Ze weten wat je bedoelt en kunnen je helpen of de weg wijzen.
Pieterke
6 maanden geleden
Zoals jij het omschrijft lijkt het dat je wit kastpapier bedoelt. Papier dus dat vroeger op kastplanken werd gelegd om te voorkomen dat deze vies werden. Je kon dat papier ook gebruiken om iets in te pakken. Helaas is wit kastpapier nergens meer te koop, alleen kastpapier met allerlei kleuren en dessins.

Antwoorden (1)

Misschien bedoel je schuimfolie vellen. Zie bijvoorbeeld: https://www.profipack.nl/beschermingsmaterialen/schuimfolie/schuimfolie-vellen.
Toegevoegd op 3 november 2023 21:03: bron
Plaatje bij antwoord
6 maanden geleden