Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe heet dat witte, glanzende, dikke verpakkings'papier'?

Hallo,

Ik tracht te achterhalen hoe een specifieke verpakkingspapier heet.
Het is wit gekleurd en heeft een soort van glans, ook is de dikte van dit matriaal is aanzienlijk dikker dan gewoone a4 print papier. Echter moet ik wel vermelden dat het waarschijnlijk niet papier of verpakkingspapier is. Ik wil het om fotolijsten wikkelen wanneer ik deze verzend naar klanten.

6 maanden geleden
844
Ivana
6 maanden geleden
Er is aanzienlijk verschil in cadeaupapier. Ga naar een goede boekhandel en leg je wens uit. Ze weten wat je bedoelt en kunnen je helpen of de weg wijzen.
Pieterke
6 maanden geleden
Zoals jij het omschrijft lijkt het dat je wit kastpapier bedoelt. Papier dus dat vroeger op kastplanken werd gelegd om te voorkomen dat deze vies werden. Je kon dat papier ook gebruiken om iets in te pakken. Helaas is wit kastpapier nergens meer te koop, alleen kastpapier met allerlei kleuren en dessins.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Misschien bedoel je schuimfolie vellen. Zie bijvoorbeeld: https://www.profipack.nl/beschermingsmaterialen/schuimfolie/schuimfolie-vellen.
(Lees meer...)
Toegevoegd op 3 november 2023 21:03: bron
Plaatje bij antwoord
6 maanden geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding