Welk model is dit horloge of wat is de waarde?

Ik heb een horloge gevonden en wil hem verkopen maar kan het model niet vinden, dus kan niet vinden wat de waarde ongeveer zal zijn. Iemand die kan helpen?
Het is een Tag Heuer
Nr 97675 staat achterop

Picture for question
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
2.2K
Amadea
4 jaar geleden
Een gevonden voorwerp moet je melden bij jouw gemeente. Het is niet jouw bezit, dus je mag het niet verkopen!
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Gevonden bij mijn oma in huis, dat mag ik dat best verkopen hoor
Amadea
4 jaar geleden
Dat doet de door jou in de vraag geschreven tekst echter niet vermoeden. Beter stond er zoiets als "dit horloge was van mijn opa".

Antwoorden (1)

Normaal gesproken zijn deze horloges enkele duizenden waard (zie eerste link).
Ik kwam echter ook waarschuwingen tegen (zie tweede link).
Uit het Engels: Ik heb ook een tag Heuer (1500 Professional) met het zelfde 97675 serienummer. Het is een NEP Tag Heuer, dus weinig waard.
Ga naar een juwelier en laat hem INde klok kijken of het een echte is.