Wat is er gezellig en leuk in enschede?

binnenkort ga ik lekker shoppen in enschede dus vandaar deze vraag

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Het gezelligste punt in Enschede is De oude markt, gezellige terrassen, druk en (meestal)een gezellige sfeer. Verder ben ik niet echt fan van Enschede, maar ik denk als je niet uit de buurt komt, dat een kijkje in de Grolsch Veste wel heel erg leuk zal zijn... Veel plezier in Enschede

Café SamSam is heel erg leuk om wat te eten en/of te drinken. Ze hebben daar een hele goede prijs-kwaliteit verhouding, bovendien hebben ze een "oké keurmerk" van de smaakpolitie.

Bronnen:
http://www.samsam-enschede.nl/

Heel apart ik kom er vaak,het is er enorm leuk,ga er in ieder geval kijken bij de winkel allerlei heel goedkoop en heel origineel,verder zie je meer duitsers dan nederlanders

Maak ook gewoon een praatje op straat dan kun ook horen hoe gastvriendelijk zij zijn . En lekker alles dicht bij elkaar .

Proefeet! Als dat weer in Enschede word gehouden mag je dat zeker niet missen!

Hoewel ik heel blij ben dat ik er weg ben, is Enschede voor een keertje zeker een heel leuke stad.Het is een studentenstad, dus het uitgaansgebeuren is helemaal in orde. Daarnaast is het echt het winkelhart van de (wijde) regio, dus aan winkelaanbod heb je in Enschede niks te klagen ; gewoon alles maar dan ook echt alles is er te krijgen. Toch is het een redelijk compact centrum dat zich voornamelijk rondom de Noorderhagen en Zuiderhagen afspeelt - allemaal op normale loopafstanden, met enkele kleine winkelcentra. Ook de markt - op dinsdag en zaterdag - mag er zijn. De Oude Markt - wat nu eigenlijk het hart van het uitaanscentrum is - rondom de kerk mag je zeker ook niet missen. Maar je moet wel van druk houden. Want het is er gewoon ALTIJD druk, echt altijd, zeker op zaterdag. Neem wel een rugzak met parkeergeld mee, want parkeren is in Enschede niet leuk meer met minimaal 2 euro per 50 minuten. Beter kun je bij de P+R aan de Zuiderval parkeren en de (gratis) bus naar de binnenstad nemen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100