Is er een leesclub in Amsterdam?

Hoi! Mijn naam is Elsbeth, 23 jaar en woon in Amsterdam. Ik vind lezen erg leuk en ben op zoek naar een leesclub hier in de buurt, iemand een tip?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.7K
anneliez
4 jaar geleden
volgens mij is dit een vraag die verwijderd gaat worden. Maar kijk eens bij Senia.nl.
anneliez
4 jaar geleden
oeps kan antwoord niet meer veranderen. vraag ook eens ind e bibliotheek , vaak zijn daar ook boekenclubs of weten zij waar er zijn
Antoni
4 jaar geleden
Je kan er altijd zelf een oprichten, als je er in jouw buurt geen vindt.

Antwoorden (1)

Ja, die zijn er in meervoud. Onder andere georganiseerd door de OBA - de openbare bibliotheek van Amsterdam. Hier kun je daar meer informatie over vinden: https://www.oba.nl/collectie/leeskringen.html
Amadea