Wereldbeker Zuid Afrika 2010

Ik zou in juni naar het WK van Zuid Afrika gaan kijken heeft iemand enig idee, waar ik aan tickets kan geraken en eventueel ook een goed hotel?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

hier kun je ontzettend veel info vinden:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik las vandaag op internet dat momenteel alleen alle groepswedstrijden van Zuid-Afrika, de halve finales en de finale uitverkocht zijn. Voor alle overige wedstrijden zijn nog kaarten beschikbaar.

De Oad heeft een speciale site waarop je nog arrangementen kunt boeken. Deze arrangementen bestaan uit vlucht, wedstrijd en de overnachting:

http://www.oranjereisbureau.nl/