Hoeveel is dit vliegtuigmodel waard?

Een vraag die waarschijnlijk maar weinig mensen kunnen beantwoorden. Maar ik heb een KLM MD-11 95years edition. Schaal 1/200 van Herpa, registratienummer PH-KCE en niet een snapfit model. Weet iemand hoeveel deze ongeveer waard is? Zelfs op Ebay is ie niet te vinden dus dan kan ik aannemen dat ie zeldzaam is.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Antwoorden (1)

google KLM MD-11 1:200 en:
https://www.scalemodelstore.nl/model/6235/KLM-McDonnell_Douglas_MD-11.html
95 Years
PK-KCE
50,- nieuw

Die van jou via marktplaats gok ik rond de 20,- als het je al lukt om hem te verkopen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Die is echter van Hogan ipv Herpa wings.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Er staat er sinds een paar dagen één op marktplaats, dat is vast geen toeval. Raar dat ie hier niet tussen staat:
http://www.herpa.de/collect/(S(orspre33xvqkbunognoickft))/hitlist.aspx?lang=en-GB&collection=WINGS&thumb=1&express=1&maxRecords=20&sk_label_e=KLM De prijsstelling blijft voor mij hetzelfde,
na een paar jaar zal een model dat nieuw rond de 60,- was niet veel meer waard worden.