van welke anime komt dit personage?

ik zoek de naam van het personage en de anime waarin het personage voorkomt(zie afbeelding)

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Met Chrome in google afbeeldingen zoeken:
http://siudy.net/female-anime-characters-with-white-hair/fantasy-pinterest-high-quality-love-the-boot-feathers-in-corner-tech-class-project-refs-love-female-anime-characters-with-white-hair-the-boot-jpg/
Ik gok dat het enkel een tekening is.

Het beste antwoord

Het zou een vrouwelijke versie (fantekening) van Inuyasha kunnen zijn, maar dan klopt de kleur van de kleding niet (dat zou rood moeten zijn).
Ik denk dat dit gewoon een anime versie van een Kitsune is, een vos achtig wezen uit de Japanse mythologie.

Geen specifieke anime serie dus, maar gewoon in een anime stijl getekend.

Toegevoegd na 1 minuut:
https://aminoapps.com/c/anime/page/blog/japanese-mythology-kitsune-the-nine-tailed-fox/rnte_uxmzw66R1YggbQwLG7kjwbQd1

Toegevoegd na 3 minuten:
Er bestaat ook een game genaamd Okami, daar zit een wolf character in met een vergelijkbaar masker.