welk merk voor electrisch gitaar is goed voor beginnend speler?

ik ben naar het concert van guns n roses geweest en ik twijfelde hiervoor of ik electrisch gitaat wou gaan spelen maar nu weet ik het zeker. maar nu wil ik nog gaan kijken wat voor merk goed is voor beginnend spelers.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Antwoorden (1)

Mijn kleinzoon heeft onlangs op mijn aanraden ( Ik heb er zelf ook een ) een Squier
elektrische gitaar gekocht model Fender Stratocaster , en hij is er ook zeer tevreden over. Squier is de goedkopere versie van de alom geroemde Fender gitaren Omdat ze niet in de USA gemaakt worden ,maar wel in bv Mexico of India zijn ze veel goedkoper dan de echte Fenders met een bijna gelijkwaardige klank en afwerking.U kan vooraf ook eens kijken op you-tube . Tik in Squier Guitars .
Groeten , tempete