Hoe kan ik een ontwerp veranderen en afdrukken?

Ik heb een mooi papieren ontwerp; een aftelkalender voor de feestdagen. Echter is deze in het Engels. Ik wil deze graag vertalen naar het Nederlands en dan laten afdrukken.

Hoe pak ik dit aan?

Antwoorden (1)

Om een ontwerp te veranderen en af te drukken, moet je eerst het ontwerp openen in een programma dat je kunt gebruiken om het te bewerken. Vervolgens kun je de veranderingen aanbrengen die je wilt en het ontwerp opslaan. Als je het ontwerp wilt afdrukken, kun je het bestand openen in een afdrukprogramma en de afdrukinstellingen aanpassen.
Bronnen:
een maand geleden