In een fourniturenwinkel, zowel fysiek als online. Alleen zal dat met meerdere stuks tegelijk zijn. Die van het merk Prym zijn van voortreffelijke kwaliteit. Hier bijvoorbeeld kun je zien welke keuzes daar allemaal in zijn: https://www.textielstad.nl/fournituren/spelden/veilgheidsspelden.html
Amadea
6 jaar geleden
Op de afdeling fournituren van de Hema vind je een setje van verschillende maten veiligheidsspelden assorti voor de prijs van €1,75.

Set van 36 veiligheidsspelden.

afmetingen: 12x28mm, 12x32mm, 12x38mm.
aantal stuks: 36
samenstelling materiaal: nikkelvrij
artikelnummer: 1474050