Wat zijn de snelheden van een crossmotor 125cc, 2T en 4T..??

Want ik heb binnenkort een presentatie. Maar ik kan het niet op internet vinden..??

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Antwoorden (1)

ligt aan de tandwielverhoudingen, als deze verhouding klein is zal deze flink snelheid kunnen maken. maar hij zal heel langzaam optrekken. is de verhouding tussen de tandwielen groter, dan zal hij flink hard optrekken maar een lagere topsnelheid hebben.