Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een poncho gehaakt, alleen de hals is te krap. Hoe kan ik dit oplossen zonder de hele poncho weer uit te moeten halen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
583
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar is zo geen oplossing voor te geven. Als je een duidelijke foto bij de vraag plaatst, kan ik je misschien helpen, maar voor dit probleem is geen standaardoplossing.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

ben je begonnen aan de hals? dan is het best lastig op te lossen. toch lukt het wel hoor.
Je meet hoeveel ruimer de hals zou moeten worden.
Dan neem je met een nieuwe draad de steken weer op, (eigenlijk ondersteboven). Je zorgt dat je alle steken weer opneemt met een nieuwe draad, liefst iets ruimer dan de hals moet worden, Dan kun je heel voorzichtig de hals afknippen tot waar je steken hebt opgenomen. dan haak je nog een of twee toeren net zolang tot de poncho wel past.

Ben je gestopt aan de hals? Dan is het een kwestie van net zoveel toeren uithalen tot de hals past.

Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding