Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik een ouderwets plakboek kopen?

Ik wil voor mijn aankomende vakantie een ouderwets plakboek maken, maar ik heb overal gezocht en kan er nergens een vinden! heeft iemand misschien een idee waar ik ze kan vinden?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Waar heb je "allemaal"gezocht dan ? Want die dingen waren in de jaren 50 in de kantoorboekhandel te krijgen, en in de jaren 80, en in de jaren 10, dus ik kan me niet voorstellen dat ze ze daar ineens niet meer hebben...heb ze ook in 2016 nog wel zien liggen zelfs.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

In hobbywinkels en kantoorboekhandels. Bijvoorbeeld bij Bruna: http://images.quickoffice.nl/pictures/003/600x450/PLAKBOEK-PAPYRUS-23X33CM-BALLON-20V-(c)097615.jpg
(Lees meer...)
Amadea
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
hij kan deze link niet aanklikken..
Amadea
7 jaar geleden
'k Heb de hele link nogmaals geplaatst als bronvermelding. Raar dat Goeie Vraag een deel van in een antwoord geplaatste link ont-hyperlinkt. Heb ik al eerder gemerkt.
je zou het ook kunnen proberen bij winkels zoals de action of boekenvoordeel
(Lees meer...)
anneliez
7 jaar geleden
Amadea
7 jaar geleden
Nee, daar verkopen ze geen gewone plakboeken. Alleen van die "scratchbooks".
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bij de HEMA verkopen ze plakboeken. Ze staan op de foto-afdeling of bij de kantoorartikelen

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding