Hoe groot zou mijn logo zijn op mijn jas? (Borduren)

Als ik mijn logo op mijn jas zou borduren en de pixelgrootte is 124x138
Hoe groot zou die dan uitkomen? want ik heb niet zoveel verstand over hoe dit werkt. ik heb hem uitgeprint. maar dan rekt hij hem uit over de hele pagina. kan iemand mij helpen?

Toegevoegd na 54 seconden:
EDIT: Op de foto zou alles transparant moeten zijn behalve de tekst!

(Jas is voor mijn zoon ovigerens)

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
gvrox
8 jaar geleden
Als het de bedoeling is dat elke pixel een steek wordt, dan is het afhankelijk van hoe klein je die steken kunt maken.
Erna55
8 jaar geleden
De pixelgrootte doet er niet toe.
Je tekent het logo in de maat die je wilt.
Dan borduur je binnen de lijntjes.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
en voor een machine, als ik het LAAT doen?
Reddie
8 jaar geleden
Als je het laat doen met een machine moet je niet aan komen met een afdruk. Je moet het dan digitaal op een stickie aanleveren, en zeggen hoe groot je het wilt hebben.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Is goed! bedankt.

Antwoorden (1)

Een pixelgrootte van 124x138 zegt nog niets over de grootte van de afbeelding. Met een pixeldichtheid van 180 dpi wordt ie 1,8 x 2 cm, maar dat zegt eigenlijk nog niets over het borduren.
Het hangt af of je kruissteekjes of steelsteekjes wilt maken en wat eventueel de weefseldichtheid (draadjes per cm) van de jas is.
Ik zou de afbeelding op de jas overtekenen zo groot als je hem wilt hebben en deze dan opvullen met steelsteekjes. Zit je altijd goed.
Bovendien zullen kruissteekjes op een kinderjas een beetje oubollig overkomen.