bunny hop met een fiets

heej ik probeer al heel lang een bunny hop maar ik kan het maar een paar cm weet iemand een goeie tip

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Bij deze truck is het gewicht en trekken belangrijk. Je trekt aan het stuur en je gaat met gewicht naar achter en nu moet het achterwiel omhoog door te staan en het achterwiel omhoog te doen.
Je kan ze het beste eerst allebei apart doen. Het is een kwestie van veel oefenen uiteindelijk kom je wel steeds hoger.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door je knieën, en dan met je gewicht je achterwiel omhoog gooien (naar voren leunen en springen) tegelijkertijd met je armen het stuur omhoogtrekken. Als je hier eenmaal het gevoel voor hebt, is het makkelijk.