Wat is het verschil tussen decopage papier en dik kaftpapier om spullen mee te beplakken?

Het effect lijkt mij hetzelfde. Als je geen scheurrandjes wilt, kun je het gewoon knippen. Ik vind een gemiddelde prijs van een euro voor een stuk papiet van A4 formaat erg duur, aangezien ik vaak grotere objecten verfraai met papier. Ik wil nu aan mijn keuken beginnen....

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

In het begin is het effect inderdaad hetzelfde. Maar kaftpapier gaat verkleuren en is veel minder lang houdbaar. Vetspetters hebben desastreuze invloed. Decopage papier is veel bestendiger en behoudt z'n kleur langduriger. Het heeft een sterk buitenlaagje en kan daardoor veel meer hebben. Daar heb je dus veel langer plezier van.
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjewel, toch maar decoupage papier dan!