Is hier een markt voor (tekening) ?

Hallo,
ik maak al een paar jaar tekeningen, gewoon als hobby.
Op dit moment ben ik best goed, al zeg ik het zelf :P.
Weet iemand van jullie misschien een site, waar mensen veel feedback geven op dit soort tekeningen. Het lijkt me leuk om hier iets mee bij te verdienen ofzo of dat mensen reacties enz. geven. Alvast bedankt ;)

Toegevoegd na 1 minuut:
als je op het lege plaatje klik kan je hem wel zien duurt wel effe omdat hij nogal groot is.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is dat een tekening joh!? Het lijkt wel gewoon een bewerkte foto!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Precies wat rjs88 zegt, het lijkt meer op een bewerkte foto dan een tekening... En dat is een heel erg groot compliment! Een ++ voor je tekening! ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
:P bedankt, om zoiets te maken duurt ook wel iets van 8 uur hoor
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met alle respect, maar dit is geen tekening.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is gemaakt met photoshop, ik gebruik hiervoor een medion tablet.
capthavoc
12 jaar geleden
Ik zou je bijna verdenken van zwart wit filter en de emboss :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
probeer dan maar eens hetzelfde te maken. de volgende keer neem ik het wel op in timelaps zodat haters weten dat ik niet fake :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Gameshadow, dat is duidelijk. En nee, hier is geen markt voor. Iedereen die Photoshop onder de knie heeft kan dit maken. Kan je dit resultaat bereiken met potlood en/of houtskool/verf of weet ik wat, tja, dan gaan er deuren voor je open. Met een tablet en photoshop, nee, geen markt voor. Maar goed, gewoon van blijven genieten, een leuke hobby toch? Alleen zal je er niet rijk van worden. (maarja dat is met de meeste hobby's zo)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je ECHT zó kunt tekenen, dan kom je er wel.
Als het een computertrucje is, dan zou je de software leuk kunnen verkopen (als die van jouw is), maar dan zal het talent zelf zich niet terug betalen.

Het beste antwoord

Zet ze eens op Deviantart.com . en ziet er prachtig uit trouwens!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt, ik had nog nooit van deze site gehoort.

Andere antwoorden (2)

Bezoek het teken-en schilderforum eens:

http://www.schilderenenzo.nl/forum/index.php?sid=8b58c5266afb9470fbb9a5b64d0dc4ee
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan in ieder geval in je vrije tijd op bijv. de Dam in Amsterdam gaan zitten (of op een andere drukke plek ergens) om portretten te tekenen van toeristen.
Maar dan moet het wel in een half uurtje gedaan zijn, want zo'n toerist gaat niet acht uur lang op een kruk zitten.
Dus nog wat oefenen om sneller te worden.