Ja dat kan. ik heb pas nog twee winterjassen van nieuwe binnenvoering voorzien. Je moet echter wel heel goed kunnen naaien en materiaalkennis bezitten. Het gaat niet zomaar, als je geen ervaring hebt zou je iemand kunnen vragen een handje te helpen.
Nou is fleece niet het meest dure materiaal, dus je mag wat verknoeien zonder dat je je een buil valt.
Als je het wilt voeren omdat de jas nu niet winddicht is, kan je ook mantelstofvoering gebruiken. Dan blijft de jas eleganter en beter vallen.