Waaraan kan het liggen dat het motortje van legotrein na 3 weken al stuk is?

Mijn jongste zoon heeft sinds 3 weken een legotrein en plots wil hij niet meer rijden vandaag (deze morgen nog wel, maar nu niet meer). Hij verbouwt wel graag, dus hij bouwt dit soms in in een andere trein die vroeger nog van de papa was en ook al eens zijn technic auto verbouwt tot trein. Dit laatste is wel al wat langer geleden dan gisteren, hij heeft al veel gereden. Heb intussen ook al gecontroleerd en de batterijen vervangen, maar wil nog steeds niet. Hij heeft er ook al eens de zwaardere batterijen van technic auto op aangesloten.
Wat zou er stuk aan kunnen zijn?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Mijn zoon van bijna twaalf is een legofreakje en hij zei: ofwel ligt het aan de verbinding van de kabels, misschien eens herbouwen, ofwel aan de batterijen van de afstandsbediening, en anders eens teruggaan naar winkel met garantiebewijs