volgen het principe nee
alles valt in principe onder het beheer van de daartoe aangewezen"strandvonder meestal een burgemeester en die door hem aangestelde beambten die zijn zaken daarmede behartigen.
in praktijk zal er geen haan naar kraaien als je een stuk hout of en handvol schelpjes meeneemt .
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat van schelpen wist ik niet! Erg zeg...gelukkig dat ik nooit als kind werd gearresteerd omdat ik vroeger veel schelpen verzamelde.