welke benodigdheden heb je nodig om te kunnen vissen in de Zweedse meren?

Ik ga op vakantie in zweden en wil graag weten hoe je daar goed kan vissen in de meren en wat voor spullen je daarvoor nodig hebt?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.3K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik zou in elk geval een vishengel meenemen ;)

Antwoorden (1)

Je kan visgerei meenemen of ter plaatste kopen of huren, wat je nodig hebt is afhankelijk van waar je gaat vissen in Zweden en welke soort vis je wilt vangen. Er zijn zo'n 37 soorten de grootste daarvan zijn snoek, snoekbaars en baars, naast zalm, forel en vlagzalm in snelstromend water.