waar kan ik gekleurde bliklipjes kopen of krijgen?

groene lipjes zitten op heineken blikjes, maar heb ze ook in rood, oranje en wit gezien, koop je zo frisdrank (zo ja welke /waar dan) of hebben ze de lipjes geverft?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb ze vaak gezien.. Denk dat het buitenlandse blikjes zijn, kijk eens bij een toko oid

Antwoorden (1)

je kan ze gewoon in de supermarkt kopen, het bestste kun je gewoon lipjes van energy blikjes nemen, dat doe ik ook altijd, je hebt ze in allemaal verschillende kleuren.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Wat heb je eraan om energy blikjes te kopen als je dat spul niet drinkt?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik zie op geen enkel blikje in de supermarkt witte of rode bliklipjes, moet wel een ronde opening hebben dus de red bull special edition rood heb ik niks aan omdat die opening niet rond is maar in vorm van stier.
ik heb al jumbo, c1000, boni, ah, aldi, kruidvat afgezocht op bliklipjes met een kleurtje maar vind dan alleen maar groen van heineken,
ik zoek rood, wit en zwart....