ik zoek een off-road wagen op afstandsbediening iemand ideeën?

ik wil er ongeveer 600 euro aan uitgeven thuis hebben wij een zandweg van ongeveer 100m lang waar er geen verkeer op komt en een grote tuin ik heb al ervaring met een kyosho lazer zx 5 maar ik zoek iets groters en we hebben ook achteraan in de tuin bergen dus ik zal het waarschijnlijk niet kunnen laten om daar eens over te springen

Toegevoegd na 1 dag:
ook liefst elektro wagen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bamibal
12 jaar geleden
Bij Conrad hebben ze veel keus. http://www1.conrad.nl/scripts/wgate/zcop_nl3/~flN0YXRlPTE4MDQxNDYyNzg=?~template=pcat_area_s&p_selected_area=SHOP_AREA_19765&p_load_area=SHOP_AREA_19765&navi=links#SHOP_AREA_19765
bamibal
12 jaar geleden
Link werkt niet goed, maar je vindt hem wel.

Antwoorden (1)

Dan zou ik voor een FG Marder gaan of zoiets. Deze hebben een 2 takt motor. meestal 23 of 26 cc.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zocht eigenlijk een elektro,maar toch bedankt!