Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waar vind ik kaartjes voor knipjes

Ik maak zelf knipjes maar ik weet niet hoe die kaartjes heten waar je ze op kan bevestigen (zoals je ze koopt in de winkel) en waar kan ik die krijgen?

Toegevoegd na 13 uur:
Het gaat inderdaad om haarknipjes. Je weet wel, van die klikklak dingetjes?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wat zijn knipjes???
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kleine portomeneetjes? Wel handig nu met de crisis :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haarknipjes wellicht?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@loes dat dacht ik ook, want haarknipjes zitten op een kaartje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Juistum, knipJE als portemonnee is in deze tijd misschien wel handig, gaat niet veel geld in :-)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Zijn dat niet knipvellen?...

en knipvellen worden bij het leven gepost op usenet, dus daar kun je ze ook met bosjes downloaden...

Anders moet je je vraag meer specificeren...

zie link...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oei goeie vraag. Ik zou ook niet weten hoe dat heet. Volgens mij is het gewoon een (rechthoekig) stuk stevig karton. Voor de verkoop geplastificeerd en bedrukt met het merk.
Je kan het simpel namaken door zelf een stuk wit karton te knippen. Ik neem aan dat er bij jou geen merk op hoeft, misschien evt een sticker met jou naam of logo of naam van je (web)shop?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb net gekeken op google en ze noemen het haarspeldenkaart of haarspeldencarbon. Ik weet niet waar je deze kan kopen maar je kan ook een oproep doen via marktplaats, advertentie via de supermarkt, of een tijdschrift.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding