met welke netten mag je vrij vissen op het strand ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik kom niet meer op het strand, maar vroeger zag je kinderen met netten op garnalen vissen aan het strand. Dat zou je zelf kunnen checken. Jij weet naar welk strand je wilt/gaat en dan de VVV bellen en informeren.

Het beste antwoord

met alle netten mag je vrij vissen op het strand ,de kans dar je wat vangt op het strand is overigens erg klein. Vissen leven namelijk niet op het strand maar in het water.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
van mij een +