Mijn dochter wil met fimoklei een glas versieren en dan in de oven bakken op 110°. Mag ze dat doen met een gewoon glas om uit te drinken?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (2)

Ik weet niet of dat glas daar tegen kan. Ik zou de fimo bakken los en daarna op het glas plakken.
En dan kan je gewoon eruit drinken.
Alleen hoe was je het af...??
Wellicht is een figuurtje dat aan de rand hangt practischer. En wellicht leuker.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
het glas kan springen in de oven waarom gebruik je geen Fimo Air luchtdrogend of Premier dat zijn zelf hardende kleisoorten
Premier is heel soepel en direct uit het pak te gebruiken. Er hoeft nauwelijks water meer toegevoegd te worden.
Na het uitharden kun je je werkstukken mooi glad krijgen door het te schuren en polijsten ook kan je het verven