Kan ooit zo'n foto gemaakt worden?

Ik vond dit op internet, maar dat moet je niet altijd geloven. Zou dit ooit waar kunnen zijn?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Lijkt me niet, heh; op zijn minst zou je die paal niet met één hand vast kunnen houden zonder dat ie wegwaait. Maar natuurlijk is het sowieso niet comfortabel om een raampje open te zetten op die hoogte en met die snelheid. Dat zuigt.
Wel leuk gedaan. De meest opvallende fout vind ik dat ze die wolken heel leuk laten spiegelen in het blauw van het vliegtuig, maar die paal daarin dan weer niet te zien is. Teken aan de wand.
Daarnaast is de naam van het vliegtuig ook wel symbolisch trouwens...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee kan niet, zodra je tijdens het vliegen de 'voorruit' van een vliegtuig open zou maken zit je er niet zo ontspannen bij. Je gaat namelijk rond de 900 km/u, het is ijs koud en erg lage luchtdruk.

Denk daarom ook dat je zo een raam niet eens open kan maken