Is er in (de buurt van) Helmond een club die (amateur)films maakt?

Toegevoegd na 57 seconden:
Ik wil graag bij een club of vereniging waar ze films maken. Is deze in Helmond aanwezig?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja, in de buurt van Helmond zijn er een paar clubs
die zich bezighouden met amateur films maken.
De dichtsbijzijnde is Deurne (16 min.)
en dan heb je nog Venlo (37 min.), Weert (38 min.)
Er zijn er nog meer maar die zijn verder weg.
(zie bronnen)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja dat doen ze!

Nou kan ik je niet precies vertellen wat ze doen, maar wel dat ze amateurfilms laten zien.

Naast de Pathé in Helmond bij het gemeentehuis, is er nóg een gebouw. Deze zit precies naast de Pathé, daar kunnen ze je volgens mij meer informatie geven.

Hier heb je een link:

http://www.filmhuis-helmond.nl/literair-café-1

Succes!