Waar kan ik goedkoop gekleurd karton (200 - 230 gr) bestellen ?

Voor een hobby van mij ben ik op zoek naar gekleurd karton (30 x 30cm / A3) De enige wat ik vind is "Cardstock" maar het mag ook simpel karton (les: goedkoper) zijn.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (2)

Ik zou deze dan online bestellen in winkels die gespecialiseerd zijn in knutselspullen. Je kunt zoeken naar fotokarton of etalagekarton.

Als je voor je hobby veel nodig hebt loont het de moeite om de prijzen goed te vergelijken.

Reken op 26 euro voor 50 vellen 300 grams fotokarton. Hobbykarton van 220 gram is de helft goedkoper, ongeveer 26 euro voor 100 vellen.

Hobbykarton is iets goedkoper dan fotokarton en hoe dikker hoe duurder. Grote aantallen zijn relatief goedkoper. Op de meeste hobbywinkels (online) hebben ze ook startpakketten.

Toegevoegd na 4 minuten:
Op Marktplaats staan ook veel aanbieders van hobbykarton.

NB. Let er ook op dat je de prijs vergelijkt met gewicht, kwaliteit en formaat. Een A5 kaart is natuurlijk veel goedkoper dan een A4 of A3 vel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Pet Direct
FotokArton in alle naten.
Goedkoop, snel bezorgd.