Hoe laat ik maskers en poppen bewegen in mijn Spookhuis?

Al vanaf mijn 11e was ik gek van Spookhuizen (vooral op de kermis en met karretjes).
Ik slaap op de Zolder, dus daar maakte ik vroeger ook altijd een spookhuis, gewoon met maskers en poppen had ik toen gekocht, van anderhalve meter ofzo, met licht er op.
Nu ben ik 16 en ga ik weer een Spookhuis maken.
Maar omdat ik nu 16 ben, moet het wel echt eng worden zegmaar.
Ik heb nu meer attributen, zoals een afgehakte kop van rubber en hele enge poppen.
En ik ben ook altijd veel bezig met het Spookslot in Drievliet.
Dan ben ik benieuwd, als je aan komt rijden, hoe die dingen dan bewegen en hoe het geluid dan komt.
Dit doen ze met sensoren natuurlijk, maarja, die zijn peperduur.
Dus de vraag is: Is er een manier om die maskers en/of poppen te laten bewegen als je aan komt rijden?

Zie ook mijn volgende vraag over mijn Spookhuis.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Bewegingsmelders en een zooitje servomotoren en je kan je eigen animatronic bouwen.

Toegevoegd na 36 seconden:
kan je bij de conrad kopen...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Weet je wat dat kost?
Ik had het zelf al over sensoren (oftewel bewegingsmelders), maar dat is heel duur
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
-