Is er een forum voor mensen die er van houden om actief buiten te zijn?

Ik zoek al een tijdje naar een actief forum waar mensen elkaar kunnen leren kennen die er van houden om actief buiten te zijn. Bijv. zwemmen, wandelen, survivallen, reizen, gewoon er op uit gaan, enz. En dat we dan ook onze verschillende interesses kunnen delen.

Ik ben wel een paar forums tegen gekomen maar die zijn dan weer teveel op 1 ding gericht.. ;P

Kunnen jullie mij helpen??

Ik ben een meisje van 16 jaar, dus ik zou het fijn vinden als er ook wat mensen op zitten van ongeveer mijn leeftijd..

Groetjes!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
Die mensen zitten buiten, niet achter een pc ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Haha grappig ;P Ook die mensen zitten wel eens binnen (:
Die mensen die net als mij, andere buitenmensen zoeken omdat ze weinig mensen in hun omgeving hebben waarmee ze buiten het avontuur kunnen opzoeken. En gewoon hun ervaringen willen delen.
Ritsuka
11 jaar geleden
Ze zijn er vast wel ja, ik ken ze helaas niet.

Antwoorden (2)

Je hebt wel fora voor zwemmers, hardlopers, wandelaars, ruiters, reizigers etc, maar ik ken geen buitensportforum. Ze zijn er wel, maar ze zijn niet actief. Fora waar vooral 16-jarigen aan deelnemen zijn waarschijnlijk nog veel moeilijker te vinden.

Ik adviseer je een sport te kiezen, die je erg leuk vindt en van dat forum lid te worden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens mij zou je je prima thuisvoelen bij scouting. Daar zijn genoeg fora van!