Bestaat er zoiets als platen met reliëf (zoals bij de modewijzer) om met kleurpotloden patronen te kleuren?

De modewijzer zelf wordt hier veelvuldig gebruikt voor inkleuren, maar het vlakje is nogal klein en onpraktisch wanneer je niet de popjes van de modewijzer zelf in wilt kleuren. Bestaat er iets dat hetzelfde effect heeft, maar groter van oppervlak is?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Hoi deedee misschien kAn ik je nu helpen.

Je zou embrossing folders kunnen gebruiken. Meestal hard plastic.
Normaal doe je heb door een embrossing machine maar met potlood eroverheen gaat prima
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kunt het zelf maken, gebruik hiervoor braillepapier en een botte pen of potlood, trek de afbeelding over op het braillepapier en je hebt je reliëftekening, de tekening wordt dan in spiegelbeeld in reliëf, je kunt braillepapier bestellen bij
oa www.worldwidevision.nl .
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb het mijn kinderen even laten testen, braillepapier is dikker en steviger dan normaal papier, het is vergelijkbaar met etalagekarton. Tussen de lijnen inkleuren gaat prima, alleen als je over de lijn heen gaat, wordt deze platter, het lukt dus wel, als je met beleid kleurt en de lijntjes met rust laat, het papier wordt via de onderkant naar boven geduwt en daardoor ontstaat het brailleschrift of de tekening, dus je kunt het van de voorkant weer terugduwen of corrigeren.