Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bestaat er zoiets als platen met reliëf (zoals bij de modewijzer) om met kleurpotloden patronen te kleuren?

De modewijzer zelf wordt hier veelvuldig gebruikt voor inkleuren, maar het vlakje is nogal klein en onpraktisch wanneer je niet de popjes van de modewijzer zelf in wilt kleuren. Bestaat er iets dat hetzelfde effect heeft, maar groter van oppervlak is?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Hoi deedee misschien kAn ik je nu helpen.

Je zou embrossing folders kunnen gebruiken. Meestal hard plastic.
Normaal doe je heb door een embrossing machine maar met potlood eroverheen gaat prima
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kunt het zelf maken, gebruik hiervoor braillepapier en een botte pen of potlood, trek de afbeelding over op het braillepapier en je hebt je reliëftekening, de tekening wordt dan in spiegelbeeld in reliëf, je kunt braillepapier bestellen bij
oa www.worldwidevision.nl .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb het mijn kinderen even laten testen, braillepapier is dikker en steviger dan normaal papier, het is vergelijkbaar met etalagekarton. Tussen de lijnen inkleuren gaat prima, alleen als je over de lijn heen gaat, wordt deze platter, het lukt dus wel, als je met beleid kleurt en de lijntjes met rust laat, het papier wordt via de onderkant naar boven geduwt en daardoor ontstaat het brailleschrift of de tekening, dus je kunt het van de voorkant weer terugduwen of corrigeren.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding