ik zoek een maandblad waarbij je elke maand een paar bouwplankjes bij krijgt om uiteindelijk een schip te kunnen bouwen bijvoorbeeld.. hoe heet deze?

Toegevoegd na 12 minuten:
of een ander bouwpakket...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

Bij dezelink volgens mij. Maar reken eerst goed uit wat je betaalt, een gewoon bouwpakket is goedkoper volgens mij. En sneller klaar, of heb je veel geduld?
anneliez
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dankje zo iets bedoel ik inderdaad, ik wil vaak te snel met dat soort dingen daarom mislukt het .. ik ben een persoon die beter stukje voor stukje wat doet :)
anneliez
12 jaar geleden
Iedere week een plankje of 2, lijkt me weer het andere uiterste
anneliez
12 jaar geleden
en dan vooral nergens de prijs vermelden, volgens mij heb je er een leuke kano voor
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
danku

Andere antwoorden (1)

weekblad van kuifje. regelmatig op tv reclame

Toegevoegd na 2 minuten:
Waarschijnlijk bedoel je deze http://blog.bruna.nl/portfolio/creatief-met-kuifje-bouw-de-eenhoorn/

Toegevoegd na 5 minuten:
zijn volgens de reclame 1 euro per stuk en te koop bij de bruna :)