Waar kan ik in Zutphen en/of Gelderland objecten vinden om op/in te klimmen?

Ik klim graag, en zoek dingen als gebouwen; muren; bruggen enz. (legaal/illegaal maakt niet uit, ik zeg niet dat ik het daadwerkelijk ga doen :P)

Voorbeelden van dingen die al ken:
-Onder de oude IJsselbrug in Zutphen is een soort lang "hek" dat dient voor het leiden van de boten (of zoiets).
-Op de brug zelf kan geklommen worden op sommige plekken.
-Bij mij in de buurt waren vroeger scholen waar je op kon.
-In Zelhem is een survivalclub (Jan in 't touw) met allerlei soorten hindernissen.

Ik weet dat ik al aardig wat mogelijkheden heb, maar ik ben gewoon benieuwd of ik belangrijke of juist onopvallende dingen mis, die sommige mensen hier wel kennen? En misschien zijn er mensen die ook van klimmen houden, en het samen willen doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Daar waar Twente-Rijnkanaal en IJssel samenkomen staan 3 windmolens, redelijk afgelegen . Probeer het daar eens.
Met mijn bijna 77 jaar, ben ik daar iets te oud voor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, dank!