Ik wil morgen bij de viswinkel de landelijke vispas kopen. Hoeveel geld gaat dat me ongeveer kosten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het ligt er ook aan hoe oud je bent , voor mijn zoon kocht ik de eerste keer een pas voor 14€ nu hij ouder is dan 14 betaalde ik vorig jaar 28€ en dat was nog maar voor een bepaald gebied
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kun je die bij een viswinkel kopen dan?

Antwoorden (2)

Wanneer je lid wordt van een hengelsportvereniging ontvang je de VISpas. De kosten van een VISpas zijn opgebouwd uit een landelijke afdracht aan Sportvisserij Nederland, een federatieve afdracht voor de regionale belangenbehartiging en de contributie van de vereniging zelf. De kosten van een lidmaatschap van een hengelsportvereniging variëren tussen de 10 en de 30 euro.

Samen met de afdrachten zijn de kosten van een lidmaatschap inclusief de VISpas dan 25 tot 45 euro.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mij was het 15 euro(tot 14 jaar)