Ik heb alle munten van het NL elftal van het EK 2000. Wat is de waarde hiervan?

Of wat kan hij later opleveren?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.9K
ItisILeClerc
12 jaar geleden
niets - je zult moeten betalen om ze naar het stort te brengen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hmm grappig. Voorlopig heb ik al een bod van 2500 euro. Dus denk eerst na voordat je wat zegt.

Antwoorden (2)

Ik weet niet hoe ze eruit zien, dus ik kan ze ook niet opzoeken voor je. Ik denk wel dat ze wat waard zijn, heel veel mensen verzamelen munten. Ik heb een heel interessant website voor je gevonden. Als je de munten via de website opzoekt kun je gelijk erachter zien hoeveel ze waard zijn en als je wilt gelijk verkopen. Kies eerst de land van herkomst en dan kun je verschillende categorieën bekijken.

Veel succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt!
Op dit moment zijn ze nog maar weinig waard. Iemand bood de complete set voor 10 euro aan, maar geen enkel persoon heeft daarop geboden... Er zijn diverse tweedehandssites waarop ze kunnen worden gekocht, dus er zijn blijkbaar veel van in omloop. Dat verklaart ook waarom de waarde laag is. Je kunt er niet mee betalen, dus slechts verzamelaars hebben er wat aan. Alleen als Nederland gewonnen had was de prijs vermoedelijk wel gestegen.
Amadea