Meerderen in boordsteek 2 recht 2 averechts, hoe doe ik dat de steken komen dan niet meer uit !!!!

Hoe meerder ik in de boordsteek 2 recht 2 averechts steken komen niet meer boven elkaar???? Wie helpt groetjes Trijnie

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (1)

Het meerderen doe je aan het begin en/of aan het eind van de naald. De overige steken brei je gewoon volgens het patroon. Aan de rand valt het minder op dat het niet helemaal gelijk loopt.
Amadea