Het merk Essence heeft ze en is verkrijgbaar bij het Kruidvat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik zag ze in de kruidvat ook liggen. Er zijn vast heel erg veel winkels waar je ze kan kopen. Misschien moet je winkels als Etos enzo proberen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In London, in Harrolds...

Ze zijn echt heel mooi en heel fijn!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij (bijna) elke drogist kun je nagelspullen kopen, bij de etos hebben ze potjes met superdunne kwastjes. en bij de kruidvat hebben ze ook nagelsteentjes enzo...