Hoe kan ik iets wat rond is aan de onderkant laten staan? In dit geval zijn het bell cups.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Antoni
6 jaar geleden
Bij het Volk van Laaf in attractiepark de Efteling had men vroeger een café, het Lurk en Limoenhuys. Daar gebruikte men bierglazen (voor de Laafse Lurk) met een ronde bodem. Omdat die niet op de tafels en op de bar konden staan, had men in de tafels en in de bar grote gaten geboord waarin die bierglazen precies zó pasten dat ze rechtop bleven staan. Als je regelmatig verlegen zit om een conversation piece, moet je zo'n tafel eens in je huis zetten (met of zonder bell cups)... Dan heb je altijd wat om over te praten.

Antwoorden (2)

Dan zal je een kransje of iets dergelijks moeten maken, bijvoorbeeld touw vlechten en daar een cirkel van maken
of een reep stof nemen, dubbelvouwen en dichtnaaien opvullen cirkel maken en vastzetten.
of op een vaasje of potje zetten
anneliez
6 jaar geleden
Met een niet te vol kussentje of neem een opgevouwen kussensloop of handdoek/theedoek leg dit simpelweg op tafel en maak een kuiltje, hierop de bell cup.

Succes!