wat zijn goede betaalbare kleurpotloden?

Ik heb een mandela kleurboek aangeschaft, en wil graag weten wat goede kleurpotloden zijn (geen kleurpotloden speciaal voor kinderen) en eventueel ook waar je goede en betaalbare pastelpotloden kunt kopen
Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Ik vind zelf Faber Castell heel fijn, en Caran D'Ache ook. Ze zijn wel beduidend duurder dan de kinderkleurpotloden, maar je hebt er heel veel meer plezier van. Desnoods koop je eerst een beperkt aantal kleuren en breid je het langzaam uit. Bij een hobbyzaak kun je dit soort potloden vaak per stuk kopen.

Toegevoegd na 49 seconden:
En pastelpotloden kun je daar ook kopen, in een doosje van 12 of 24, maar ook vaak los.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dit is inderdaad een beetje wat ik zocht. ik weet dat het duurder is dan kinderpotloden, maar ook deze prijs valt mee. (voor goede potloden dan) En erg handig dat je ze los kan kopen. En inderdaad kun je beter investeren in goede potloden. Bedankt voor de tip

Andere antwoorden (3)

Je kunt het beste naar een hobby-winkel gaan, daar hebben ze voor elk soort hobby de potloden die erbij passen.

Wat bedoel je trouwens met pastelpotloden? Lichtgekleurde potloden, of van die potloden waar je met water overheen moet waardoor een waterverf-idee ontstaat?
Hoe dan ook, die kun je ook het beste kopen in een hobby-zaak.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
met pastelpotlood bedoel ik pasterkrijt in potloodvorm
Zelf vind ik Conté pastelpotloden prettig vooral voor grotere vlakken en details. De krijtjes van Rembrand zijn ook erg fijn.
Kijk eens op deze site om een indruk van het assortiment te krijgen.

http://www.dekwast.nl/shopfrms.php?/zoek_artikel.php%3Fzoekstring%3Dpastelpotloden%2Bkopen%26van_google%3D1

In kunst/hobbyzaken kan je ze altijd kopen maar ook hier online. Ze hebben vaak goede aanbiedingen, maar helaas onder de € 150,- ook €6.50 verzendkosten.
12 jaar geleden
bij action kan je ze voor weinig geld kopen aar bij de hema zijn ze beter