Eerst kijken welke punten geschikt zijn om daar iets aan te maken. dan ga je kijken welke materialen je gaat gebruiken, vervolgens maak je een ontwerp en ga je kijken hoe je dit ontwerp op de gekozen punten kan gaan bevestigen. Is dit alles klaar, dan probeer je hem uit.

*Als dit niet werkt zul je het overnieuw moeten doen en dan goed, met het gene dat de vorige keer is fout gegaan in je achterhoofd.