Kijk (op Google) even bij outdoor shops, sommigen hebben dit soort dingen wel.
Bel ze vervolgens even en kijk even welk merk (kruis)boog je hebt.
Je rijdt dan niet voor niets.
Overigens zijn internetwinkels met dit soort producten vaal veel voordeliger.

Gebruik geen razorblade pijlpunten, deze zijn verboden om te gebruiken maar waren tot voor kort wel verkrijgbaar speciaal voor de jacht.

Overigens zijn complete pijlen van glasfiber soms voordeliger dan pijlen te maken met gekochte veren en pijlpunten.

Vergeet je polsband niet te dragen die je slagader beschermt tegen de pees van de boog!

Zorg voor een goede stop (opvang) van de pijl, de afstand die pijlen afleggen kunnen zeer aanzienlijk zijn!!

Schiet dus NOOIT omhoog, maar dat wist je vast allemaal
al.