In heerlen heb je het sjpass hoes liggen en carnavalwierts ligt er ook! En dan heb je nog carnavalsmode hendriks die verkopen dat ook
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik kan me niet voorstellen dat er in Limburg geen feestshops zijn. Winkels met feest en fopartikelen en natuurlijk carnavalsartikelen, Die zullen het zeker hebben
anneliez
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is wel Limburg he ;)
anneliez
12 jaar geleden
Ja dat zeg ik toch: Ik kan me niet voorstellen dat ze er niet zijn, dus dat betekent: Ik ga er van uit dat ze er zijn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het was dan ook een reactie op mijn reactie, niet op jouw antwoord.
anneliez
12 jaar geleden
owkee
;)
Probeer het eens bij de Karnevalswierts, zie link.
Veel plezier! :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jazeker, dat heb ik al geprobeerd, maar daar hebben ze het niet :S Ook in maastricht kon ik het nergens vinden. Ik een soort van schmink speciaal zaak nodig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jammer. Ik heb wel de webshop in deze link gevonden: http://www.deouwesunderklaaswinkel.nl/index.php/vmchk/1545-Fluor-teint-creme-schmink-blauw.html
Daar kun je bestellen en thuis laten bezorgen. Je kunt er o.a. met iDEAL betalen.
Hoop dat je hier iets aan hebt. Het schijnt trouwens dat dat soort spul ook weleens in spuitbussen wordt geleverd.