Vijf miljoen

"PSV gaf deze zomer ruim 25 miljoen euro uit aan nieuwe aankopen. Met dat bedrag staat de club in de top 25 van clubs die het meest uitgaven tijdens de afgelopen transferperiode, meldt het Eindhovens Dagblad.

Het grootste deel van 13 miljoen euro ging naar FC utrecht voor Dires Mertens en Kevin Strootman. Daarnaast ontving FC Groningen een bedrag van ongeveer zes miljoen voor Tim Matavz en kwam Georginio Wijnaldum voor vijf miljoen van Feyenoord."

http://www.psvultras.nl/?p=8700
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tussen de vijf en zes miljoen euro overgewaardeerde speler