Chatvragen.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LOL +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 heel goed...
Rieneke1
14 jaar geleden
pret ; ) +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 Geinig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
jazeker +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha, +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 nog een keer
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 voor je crea-gedachte.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik snap dit antwoord niet, maar aangezien er zoveel op wordt gestemd moet het toch wel een goed antwoord zijn.

Andere antwoorden (7)

Er zou best een uitvinding gemaakt zijn van een auto die zuiniger loopt, maar door een oliemaatschappij weggekocht is... Maar dan wil jij weten wat dat dan precies is zeker? Tja daar kan ik dan natuurlijk geen antwoord op geven...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Uhu, en Elvis leeft
De gloeilamp die het eeuwig kan blijven doen. Philips had hem maar het businessmodel was een probleem.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Automatisch kassa's. Dat zou veel sneller gaan bij het afrekenen (niet wachten), en maakt winkelen dus stukken aangenamer. Maar ik vrees dat er daardoor teveel banen verloren gaan en dat het er daarom nog niet is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De eeuwige lucifer maar die heeft een schwalbe gemaakt door diens toedoen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ga er van uit,dat er op computervlak al heel wat ontwikkeld is en voor de consument nog niet beschikbaar,om eerst andere rommel aan ons te slijten.
Wat zal Bill Gates op z'n bureau hebben staan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Auto op waterstof.
Panty's/nylons die niet ladderen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
heb gehoord dat jaren geleden al fiets- en autobanden zijn uitgevonden die niet lek kunnen raken. maar die gaan niet in de verkoop, want dat zou ten koste gaan van de bandenbranche.