Hoe kan ik AVI filmpjes (gemaakt via CANON camera) via de mail versturen?

Als ik zo'n filmpje via de email wegstuur, duurt het zo lang dat ik versturen af moet breken. Ben namelijk bang dat de ontvanger misschien ook problemen krijgt met binnenhalen als het zolang duurt. De filmpjes zijn gemiddeld niet langer dan 1 tot 2 minuten. Er moet toch een manier zijn om dit te verzenden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Zoals gezegd: grote bestanden per e-mail versturen is geen doen en filmpjes zijn al snel erg groot. Verzenden via een online dienst is dè oplossing bij grote bestanden. De beste dienst hiervoor is naar mijn mening wetransfer.com. Anders dan bij yousendit.com hoef je je namelijk niet te registreren en kun je zo bestanden tot 2 GB versturen. Bij Yousendit kun je met de gratis versie bestanden van maximaal 50 MB versturen tot een totaal van 2GB
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
www.wetransfer.com gaat heel goed. + van mij @roqui
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hebben jullie allebei ervaring met het werken via wetransfer??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zowel zakelijk als privé. Ik werk als ICT-medewerker en wij raden het onze gebruikers aan wanneer ze grote bestanden moeten verzenden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hartelijk dank.

Andere antwoorden (1)

Je kunt met mail vaak niet meer dan 10 MB als bijlage versturen. Je zou hem dan of kleiner moeten maken, of je kunt hem ook nog proberen in te pakken met bv winzip. Je zou wel een gratis programma als YouSendit kunnen gebruiken om grote bestanden te versturen.
http://www.gratissoftware.nu/gratis-grote-bestanden-versturen.php
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je zelf met dit programma van YouSendit gewerkt??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee ik heb er zelf niet mee gewerkt. Ik denk dat het antwoord hieronder van roqui ook een goed alternatief is en anders deze ook nog http://depositfiles.com/en/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bent heel eerlijk.